FOP-Clanice-Logos-460x260px-EuroBank

Eurobank

Eurobank Grupa je evropska bankarska organizacija sa ukupnom aktivnom od 80,1 milijardu dolara, 20.000 zaposlenih i mrežom od preko 1.100 filijala u Grčkoj i 7 drugih zemalja. Posvećeni i iskusni zaposleni Grupe pružaju specijalizovane usluge u svim zemljama u kojima je Grupa prisutna i podržavaju klijente u prevazilaženju finansijskih izazova. U Grčkoj, Eurobank je jedan od stubova bankarskog sistema i nudi bogat asortiman bankarskih i finansijskih porizvoda i usluga za stanovništvo i poslovne klijente.

Od svog osnivanja u Srbiji 2003. godine,Eurobank insistira na dobro osmišljenom i kontinuiranom program društvene odgovornosti, kao veliki investitor i sistemska banka za koju je tržište Srbije od strateškog značaja. Društveno odgovorno poslovanje predstavlja integralni deo strategije Eurobank Grupe u svim zemljama u kojima posluje, i obuhvata principe i vrednosti poput meritokratije, timskog rada, kvaliteta,poverenja, efikasnosti,kreativnosti, poštovanja prema ljudima i doprinosa društvenoj zajednici.

Sveobuhvatni program korporativne društvene odgovornosti pod nazivom „Investiramo u evropske vrednosti”, grupisan je u 5 osnovnih oblasti kroz koje Banka kontinuirano podržava obrazovanje, zdravstvo, zaštitu životne sredine, integraciju osoba sa invaliditetom u normalne životne i radne tokove i unapređenje srpske kulture. Do danas je u ove projekte uloženo skoro četiri miliona evra sa namerom da se srpska zajednica I društvo podrži tamo gde je najneophodnije.

Nakon što je banka podržala niz projekata društvene odgovornosti u sredinama u kojima posluje, po prvi put je odlučila da ponudi jedan svoj proizvod-kreditnu karticu u humanitarne svrhe. Eurobank i “Fondacija Ana i Vlade Divac” lansirali su početkom februara 2010. godine humanitarnu MasterCard karticu “Veliko srce”, pod pokroviteljstvom Ministarstva prosvete Vlade republike Srbije. Upotreba jedinstvene MasterCard kartice pruža priliku klijentima banked a podrže obnovu dečijih igrališta u državnim vrtićima širom Srbije. Zahvaljujući više od od 25.000 korisnika ove humanitarne kartice obnovljeno je 20 igrališta u dečijim vrtićima širom Srbije, u kojima boravi više od 10.000 mališana.

Eurobank izuzetnu pažnju posvećuje odnosima sa klijentima, nudeći im raznovrsne proizvode i usluge. Pored standardnih bankarskih proizvoda, poseban naglasak se stavlja na tzv. “socijalno odgovorne” proizvode poput: kredita za energetsku efikasnost, subvencionisanih kredita za likvidnost, štednje za decu, Medifree® pogram besplatne zdravstvene usluge.