krecenje

Atlantic Grupa demonstrirala svoje korporativne vrednosti na pravi način

Beograd, 29. maj 2015. – Atlantic Grupa je i ove godine, četvrti put za redom, volonterskim akcijama organizovanim istovremeno na svim tržištima na kojima posluje, obeležila  svoj Dan vrednosti  29. maj  i posvetila ga društveno korisnom radu i svojoj društvenoj zajednici. Tako je  na najbolji   način –  ličnim zalaganjem svojih zaposlenih, kompanija  demonstrirala  korporativne vrednosti i strateško opredeljenje društveno odgovornog  poslovanja.

U Srbiji,  Dan vrednosti je bio posvećen  različitim aktivnostima, na pet lokacija u Beogradu, ali  i po distributivnim i proizvodnim centrima  Atlantica u unutrašnjosti (Šimanovci, Smederevska Palanka, Ljubovija, Igroš, Niš, Čačak i Novi Sad). Volonterski timovi su uređivali  svoju okolinu, čistili  priobalje Drine, donirali  elektronske table za učionice OŠ ”Vuk Karadžić” u Smederevskoj Palanci.

U Beogradu, volonteri Atlantic grupe uređivali su Kalemegdanski park i, zajedno sa predstavnicima opštine Voždovac,  krečili Dom za stara lica u Kačarskoj ulici, gde ih je tom prilikom posetio i gradski sekretar Goran Vesić.

„Svaka naša donacija i volonterska akcija je usmerena na to da se pomogne različitim gradskim ustanovama, nevladinim organizacijama ili institucijama, naročito deci i starijim licima sa idejom da krupne promene započinju malim akcijama i da u modernom građanskom društvu ne sme da izostane solidarnost sa onima kojima je potrebna pomoć i podrška. To je za naše zaposlene  onaj dodatni učinak i zadovoljsto  kada uradimo  nešto lepo  i korisno za zajednicu u kojoj poslujemo, to je prilika da svet učinimo boljim”, rekao je Dragomir Kostić director Atlantic Brandsa ispred volonterskog tima Atlantica.

Aktivnosti su bile različite po zemljama širom regiona od Velike Britanije, Italije, Nemačke, Španije, Rusije, do Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Makedonije. Volonterski timovi obišli  su decu s posebnim socijalnim potrebama, domove penzionera, pomagali  u radu nevladinih organizacija ili institucija, raščišćavali divlje deponije otpada.

Atlantic Grupa u Srbiji

Atlantic Grupa u svom poslovanju na srpskom tržištu objedinjuje proizvodnju, razvoj, prodaju i distribuciju robe široke potrošnje (Štark, Grand kafa, Palanački kiseljak, Multivita, Foodland  i Atlantic Brands). Izuzetno bogat portfolio proizvoda uključuje renomirane lokalne/regionalne brendove kao što su Smoki, Najlepše želje, Bananica, Grand kafa, Bakina tajna, Cedevita, Cockta te brendove principalskih partnera.