CCH 2020

Coca-Cola HBC objavljuje nove ambiciozne ciljeve održivosti

Beograd, 30. septembar 2016. – Coca-Cola HBC objavila je da se posvećuje novim ciljevima održivosti do 2020. godine kako bi podržali održiv rast sopstvenog poslovanja i inspirisali bolju budućnost.

Coca-Coli HBC je 8. septembra izabrana za svetskog lidera u održivosti u sektoru proizvođača napitaka na osnovu Dau Džons indeksa održivosti treću godinu zaredom. Na osnovu transparentnog i postojanog učinka u oblasti održivosti, objavljuje nove ambiciozne ciljeve održivosti.

Coca-Cola HBC objavila je da se obavezuje da će do 2020. godine:
  • koristiti 40 odsto ukupne energije iz obnovljivih i čistih izvora
  • reciklirati najmanje 40 odsto ukupne ambalaže na tržištu u proseku
  • koristiti recikliranu PET ambalažu i/ili PET ambalažu od obnovljivog materijala za 20 odsto ukupne PET ambalaže
  • smanjiti ambalažu za 25 odsto po litru proizvedenog napitka
  • sertifikovati preko 95 odsto ključnih sastojaka poljoprivredno-prehrambenog porekla u skladu sa Principima održive poljoprivrede Coca-Cola sistema
  • uložiti najmanje 2 odsto svoje godišnje dobiti pre oporezivanja u zajednice
  • udvostručiti broj zaposlenih koji učestvuju u dobrovoljnim inicijativama tokom radnog vremena na 10 odsto ukupnog broja zaposlenih

Novi ciljevi su nastavak prethodnih planova u okviru kojih se kompanija obavezala  da će smanjiti intenzitet potrošnje vode za 30 odsto i indirektnu emisiju ugljen-dioksida za 50 odsto. Coca-Cola HBC do sada je:

  • smanjila potrošnju vode za 2,1 milijardu litara u protekle dve godine, što je jednako čaši vode za svakog stanovnika naše planete
  • smanjila globalni karbonski otisak svojih proizvoda za 1,07 tona u proteklih pet godina kroz ulaganja u energetski efikasne tehnologije sa malom emisijom ugljen-dioksida, što je jednako ukupnoj godišnjoj emisiji štetnih gasova iz 200.000 putničkih vozila
  • uložila 8,2 miliona evra – ili 2,3 odsto svoje dobiti pre oporezivanja – u podršku dobrobiti zajednice, upravljanju životnom sredinom i vodom i razvoju mladih, u partnerstvu sa preko 230 nevladinih organizacija u 2015. godini

U nastavku saopštenja, kompanija ističe da su izuzetno ponosni na sve što su postigli proteklih godina, a posebno na lokalne inicijative koje su doprinele rezultatima na polju održivosti cele grupacije:

  • Reciklirano čak 95,27 odsto otpada u proizvodnji
  • Učešće recikliranih materijala u proizvodnji  iznosi 8,15 odsto
  • Smanjena upotreba vode za 50 odsto po litru proizvoda od 2007-2015. godine
  • Uloženo preko 20 miliona dinara  i 800 mentorskih sati u razvoj zajednice

Izvor: coca-colahellenic.rs