BOLJI BIZNIS ZA BOLJE DRUŠTVO U BROJKAMA - Upitnik o društveno odgovornom poslovanju

Beograd, 25. jul 2019. –  Forum za odgovorno poslovanje poziva sve društveno odgovorne kompanije, a naročito one iz sektora malih i srednjih preduzeća da se priključe godišnjoj anketi o doprinosu kompanija društvu pod nazivom „BOLJI BIZNIS ZA BOLJE DRUŠTVO U BROJKAMA“.

Na ovaj način biće sakupljeni podaci o tome koliko, i na koji način različite kompanije ulažu u svoju lokalnu zajednicu sa ciljem izveštavanja i promocije doprinosa društvu kroz biznis sektor.

Forum za odgovorno poslovanje od 2012. godine objavljuje zbirni doprinos društvu sveobuhvatnim i opširnim Godišnjim upitnikom u okviru kojeg učestvuju kompanije članice Foruma, i kojim je obuhvaćeno ulaganje u lokalnu zajednicu, radno okruženje, kao i prakse koje se odnose na zaštitu životne sredine. Ove godine, po prvi put, pozivaju se sve kompanije i mala i srednja preduzeća,  da izveste o svom doprinosu društvu popunjavanjem kraće ankete „BOLJI BIZNIS ZA BOLJE DRUŠTVO U BROJKAMA“. Upitnik se sastoji od 16 otvorenih i zatvorenih pitanja, a prikupljeni kvantitativni podaci komuniciraće se isključivo u vidu zbirnih rezultata i zaključaka.

Učešće kompanija u godišnjem istraživanju je dobrovoljno, a rezultati istraživanja komuniciraju se javno, isključivo u zbirnom iznosu. Svi zainteresovani popunjene upitnike sa pratećim materijalima mogu dostaviti do 15. avgusta, na adresu: kancelarija@odgovornoposlovanje.rs

Forum za odgovorno poslovanje od 2012. godine objavljuje izveštaj o ulaganjima kompanija članica u održivi razvoj. Zbirni izveštaj o tome  kako su kompanije članice doprinosile društvu, možete pogledati na ovom linku. Anketa se ove godine organizuje kao deo Projekta unapređenje okvira za davanje koji finansira USAID a realizuje Koalicija za dobročinstvo koju predvodi Fondacija Ana i Vlade Divac, a dodatno čine Trag Fondacija, Smart kolektiv, Katalist Balkans, Forum za odgovorno poslovanje, Srpski filantropski forum i Privredna komora Srbije.

  1. Formular – Upitnik o ulaganjima u zajednicu
  2. Forumular – Case Study