15267547_1807882766147328_5650293237420044679_n

Dodeljene Nagrade za korporativno volontiranje

Beograd, 05. decembar 2016 – Kompanije Coca-Cola HBC Srbija, Eurobank Srbija, GSK, Delta Holding, Maxi supermarketi i KPMG dobitnici sunagrada za korporativno volontiranje, koje dodeljuje Forum za odgovorno poslovanje.

Na Međunarodni dan volontera u prostorijama UNDP-a uručene su nagrade pobednicima, u kategorijama: najbolji volonterski program, najuspešnije partnerstvo u lokalnoj zajednici, razvoj zaposlenih, skill based volontiranje, pro bono podrška i najbolje volonterske akcije.

„Nagrade za korporativno volontiranje dodeljujemo sa ciljem da se prepozna i promoviše značaj kompanija koje, osim novčanih sredstava, uviđaju i vrednost ulaganja vremena i veština svojih zaposlenih u razvoj društva uopšte. Zaposleni u kompanijama članicama volontirali su u prethodnoj godini čak 14.000 časova i direktno doprineli stvaranju i negovanju korporativnih vrednosti koje donose korist i kompaniji i zajednici“, kaže Neven Marinović, izvršni direktor Foruma za odgovorno poslovanje i Smart kolektiva.

Dobitnike je birao žiri u sastavu Ana Milenić iz Delegacije Evropske Unije u Srbiji, Duško Krstić, predstavnik Kancelarije za mlade Opštine Obrenovac i Mila Zavođa, stručnjak iz oblasti komunikacija.

Kompanije su realizovale ukupno 47 volonterskih projekata u sopstvenoj organizaciji, prema rezultatima Godišnjeg upitnika o društveno odgovornom poslovanju. Program korporativnog volontiranja ima 72.2 odsto kompanija, njih 50 odsto ima politiku kojom reguliše ovu oblast, dok u 83.3 odsto kompanija najviši menadžment volontira.

O nagrađenim projektima korporativnog volontiranja

 U kategoriji najbolje partnerstvo u lokalnoj zajednici pobedu su odneli Maxi supermarketi koji su u okviru svog projekta „Pomažemo da imaju i oni koji nemaju“ obezbedili 4.585 kilograma hrane za najsiromašnije građane za samo jedan dan.

Kompanija Coca-Cola HBC Srbija ponela je nagradu za najbolju volontetsku akciju za projekat „Svako od nas može biti Deda Mraz“ u kojoj je za decu bez roditeljskog staranja prikupljeno više od 300 poklona, a čak 200 zaposlenih dalo je svoj volonterski doprinos.

Aktivnosti u okviru projekta Godina dobrih dela, kompanije Eurobank Srbija bile su usmerene na više od 30 institucija obrazovanja, socijalne i dečje zaštite, zdravstvenog sistema, u vremenskom periodu od 12 meseci, za šta su nagrađeni nagradom u kategoriji najbolji volonterski program. Tokom tog perioda ukupna vrednost projekta dostigla je vrednost veću od 90.000 evra.

Orange United program angažovanja zaposlenih u GSK Srbija odneo je priznanje u kategoriji razvoja zaposlenih, a svi zaposleni u kompaniji GSK posvetili su vreme volontiranju usmerenom na pružanje podrške migrantima, prvenstveno najranjivijoj kategoriji – deci.

Kompanija Delta Holding za programe doniranja znanja i praktičnih veština „Zasad za budućnost“, „Fond za budućnost“, „Mladi lideri“, kao i mentorstva đaka i studenata na praksi i brojne humanitarne i volonterske akcije dobila je priznaje u kategoriji skill based volontiranje.

Nagradu za pro bono podršku za besplatne usluge revizije i savetovanja dobila je kompanija KPMG za svoju pomoć BelHospisu, prvoj specijalizovanoj organizaciji koja pruža podršku i usluge palijativnog zbrinjavanja pacijenata sa malignim bolestima. Ovo je već četvrta godina za redom da KPMG na ovaj način pomaže ovom humanom projektu, a vrednost doniranih pro bono usluga poreskog savetovanja, revizije i volonterskog rada zaposlenih iznosila bi više od 10.000 evra.