UČITAVANJE

Ukucaj za pretragu

FOP

Uspešna volonterska akcija „Naš Beograd”

2 min read
Podeli

Korporativni volonteri usrećili Beograđane

Beograd, 30. maj 2015. – Vedar duh, optimizam i solidarnost obeležili su ovu subotu u Beogradu nakon što je u akciji „Naš Beograd” 150 volontera iz velikih kompanija učinilo nešto lepo za svoje sugrađane.

Na sedam lokacija u Beogradu, volonteri su sadili cveće, uređivali dvorišta, krečili, oslikavali zidove i družili se sa sugrađanima iz ugroženih socijalnih grupa.

Kroz korporativno volontiranje kompanija motiviše svoje zaposlene da poklone vreme, znanje i veštine za dobrobit drugih ljudi i zajednice, na obostrano zadovoljstvo. Volontiranjem, zaposleni dobijaju priliku da urade nešto dobro, razviju timski duh i upoznaju nove ljude i situacije. Kompanije koje su se odazvale ovoj akciji i ohrabrile svoje zaposlene da volontiraju su Banca Intesa, Erste Bank, Coca-Cola Hellenic, KPMG, Societe Generale Srbija, Vip mobile, Represent Communications, Delta Holding, Državna lutrija Srbije i GlaxoSmithKline.

U okviru Našeg Beograda zaposleni su volontirali u Udruženju „Živimo zajedno”, O.Š. za zaštitu vida „Dragan Kovačević”, Kreativno Edukativni Centar, Dom za decu bez roditeljskog staranja „Jovan Jovanović Zmaj“, O.Š. „Dušan Dugalić”, specijalna škola za decu ometenu u razvoju, Gerontološki centar Bežanijska kosa, O.Š. „Vlada Aksentijević“,O.Š. „Skadarlija”, Udruženje „Prostor” i Udruženju “Naša kuća”.

Jedna grupa volontera se družila sa decom bez roditeljske brige, osobama ometenim u razvoju i starijim licima, dok je druga grupa farbala igrališta, sadila cveće u osnovnim školama, krečila, oslikavala zidove i ulepšavala dvorišta i zelene površine. „Izuzetno sam srećan što sam danas bio ovde. Uglavnom smo svi okupirani svojim brigama i ne primećujemo ljude sa kojima živimo i kojima smo potrebni. Tako je malo potrebno da nekoga usrećimo, ja sam se u to danas uverio. Osećaj je neprocenjiv”, izjavio je jedan od volontera.

Lepo je videti ne samo da je ova, sada već tradicionalna akcija iz godine u godinu sve dinamičnija, već i da je uspela da ispuni svoj cilj, a to je da promoviše koncept volontiranja zaposlenih tako da on postane sve rasprostranjeniji i da ga praktikuju gotovo sve vodeće kompanije u Srbiji. Kao rezultat toga, ove godine smo proglasili maj mesecom volontiranja i sproveli niz volonterskih akcija u Beogradu. Najznačajnije od svega je videti pozitivne promene koje su ove akcije donele zajednici, raznim instituijama i građanima”, izjavio je Neven Marinović, izvršni direktor Foruma za odgovorno poslovanje.

„Naš Beograd“, koji je ove godine održan sedmi put, do sada je uključio 30 kompanija, angažovao preko 2.500 zaposlenih da urade nešto dobro za svoj grad i direktno uticao na poboljšanje kvaliteta života za preko 7.000 ljudi i dece. Volonterski dan Naš Beograd održava se u organizaciji Foruma za odgovorno poslovanje i Smart kolektiva, uz podršku kompanija članica Foruma i USAID-a.

Akcija je realizovana  u saradnji sa  partnerima: Beogradskim festivalom cveća, Regionalnim volonterskim centrom, GM Optimistom, Kuhinjom na točkovima i Udruženjem Prostor.

 

Tagovi:

Može vam se svideti

DON’T MISS OUT!
Prijavite se na naš newsletter
budite u toku sa najsvežijim CSR aktuelnostima u Srbiji i regionu! 
Prijava
Give it a try, you can unsubscribe anytime.
close-link