Fototerapijska lampa za bolnicu u Aranđelovcu: Pernod Ricard nastavlja da podržava „Bitku za porodilišta“

Beograd, 26. jun 2019. – Kompanija Pernod Ricard Srbija donirala je sredstva u okviru humanitarne akcije „Bitka za porodilišta“ Fonda B92 i zahvaljujući ovom gestu bolnica u Aranđelovcu dobila je fototerapijsku lampu za terapiju žutice kod novorođenčadi. Ovo je četvrta godina zaredom da kompanija na ovakav način podržava akciju „Bitka za porodilišta“.

Zaposleni kompanije Pernod Ricard učestvovali su na 32. beogradskom maratonu i učešćem u trci i donacijom podržali akciju „Bitka za porodilišta“ čiji je nosilac Fond B92. Zahvaljujući ovom gestu tima Pernod Ricard, opšta bolnica u Aranđelovcu dobila je fototerapijsku lampu za terapiju žutice kod novorođenčadi. Pernod Ricard se nada da će spasiti mnoge mlade živote doniranjem opreme koja nedostaje bolnicama.

„Kompanija Pernod Ricard je izuzetno ponosna na tradicionalnu podršku koju pruža Fondu B92. Ovo je četvrta godina zaredom kako pomažemo najmlađe članove našeg društva- novorođene bebe, kojima je pomoć najpotrebnija. Naša kompanija je veoma aktivna na polju društvene odgovornosti, kao i promovisanju odgovorne konzumacije alkohola. Nakon donacije u Jagodini, Subotici i Čačku, ove godine doniramo sredstva za pomoć bolnici u Aranđelovcu“, rekla je Ana Zlatanović, brend menadžerka i šampion održivosti i odgovornosti Pernod Ricard Srbija.

Fototerapija je upotreba vidljive svetlosti za lečenje teške žutice u neonatalnom periodu. Približno 60% rođenih beba i 85% prevremeno rođenih beba ima klinički očiglednu žuticu koja postaje vidljiva trećeg dana, od petog do sedmog dana dostiže maksimum ispoljavanja i vrednosti bilirubina i završava se sa 14 dana starosti kod novorođenčeta i 21 dan kod nedonoščadi.

Lečenje fototerapijom se sprovodi kako bi se sprečio neurotoksični efekat visokog serumskog nekonjugovanog bilirubina. Fototerapija je sigurna, efikasna metoda za smanjenje ili sprečavanje porasta nivoa nekonjugiranog bilirubina u serumu i smanjuje potrebu za transfuzijom razmene kod novorođenčadi.

„Ova donacija je za nas jako značajna jer fototerapijom možemo da vršimo efikasna lečenja teške žutice koja je, nažalost, jako česta kod novorođenčadi. Ova lampa nam omogućava bolji tretman i kvalitetno izlečenje beba u našem gradu“, izjavio je dr Slobodan Plećić, načelnik Opšte bolnice u Aranđelovcu.

Kompanija Pernod Ricard, sa svojom višedecenijskom kulturom društveno odgovornog poslovanja, konstantno sprovodi aktivnosti koje promovišu odgovornu konzumaciju alkoholnih pića. Tako je 2013. godine najavljeno sprovođenje globalne inicijative u okviru koje će se na zadnjoj etiketi svakog proizvoda širom sveta naći simbol koji preporučuje trudnicama da se suzdržavaju od konzumacije alkoholnih pića tokom trudnoće. Grupacija Pernod Ricard se već 2007. godine samoinicijativno obavezala da uključi ovakav simbol upozorenja na zadnjoj etiketi proizvoda širom Evropske Unije, a 2017. godine korišćenje logotipa u svim zemljama sveta stupilo je na snagu.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo