Coca-Cola Hellenic Srbija – 45 godina u Srbiji

Partneri iz poslovnog sektora:  Ringier, B92
Partneri iz neprofitnog sektora:  Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED), Ministarstvo za regionalni razvoj, Ministarstvo za sport i omladinu
Period implementacije: 2013-2014. godina
Lokacija: 45 opština u Srbiji

Tema: Povodom obeležavanja 45 godina proizvodnje Coca-Cole u Srbiji, kompanija je odlučila da svoj uspeh podeli sa zajednicom u kojoj posluje i pokloni 45 Coca-Cola Aktivnih zona (teretana na otvorenom) u 45 opština u Srbiji koje dobiju najviše glasova na sajtu i Facebook strani tokom juna i jula 2013. godine. Ovaj projekat pokrenut je u skladu sa strateškim opredeljenjem kompanije da promoviše zdrav i aktivan način života i značaj bavljenja fizičkom aktivnošću.

Ciljevi i aktivnosti: Cilj projekta je da se, povodom proslave 45 godina proizvodnje Coca-Cola u Srbiji, obrati veća pažnja na zdrav i aktivan život, kao i da se vežbanje i fizička aktivnost učine dostupnim svima. Coca-Cola aktivne zone daju dodatnu vrednost lokalnim zajednicama i omogućavaju da se podigne svest o ovoj važnoj temi.

Postignuti rezultati: Najvažnije dostignuće kampanje je aktivno uključivanje građana svih opština u glasanje putem sajta i Facebook strane. U mnogim gradovima je organizovano glasanje na trgovima, građani su pravili promotivne poruke, otvarali Facebook strane za podršku svojim opštinama, što je sve rezultiralo sa 1,7 miliona glasova dobijenih za 2 meseca, 500.000 šerova i 140 miliona impresija. Kampanja je privukla veliku pažnju medija, kako elektronskih i štampanih, tako i digitalnih, a Facebook strana je imala 90.000 posetilaca dnevno tokom trajanja glasanja. Kako bi se građani bliže upoznali sa društveno-ekonomskim uticajima Coca-Cola sistema u Srbiji, kao uvod u kampanju komunicirane su ključne poruke ove analize.

Izazovi i naučene lekcije: U komunikacionom smislu, kompanija se suočila sa brojnim izazovima, pogotovo kada je reč o društvenim mrežama, što je bilo veliko i značajno iskustvo za ceo Coca-Cola sistem. Pored toga, pokazalo se da je veliki izazov omogućiti fer glasanje, kao i da se sajt i Facebook strana zaštite od on-line napada.