Lidl Srbija i Essity pokrenule su kampanju pod nazivom „Za lepši život svakog deteta“, koja će trajati do 29. oktobra, a koja ima za cilj stvaranje boljih uslova mališanima koji borave u Svratištu za decu, ...
Elixir Group po prvi put otvara konkurs “Elixir Boost Stipendija” za studente završnih godina i master studija tehničko-tehnoloških fakulteta u Republici Srbiji za akademsku 2024/2025. godinu. Cilj raspisivanja godišnje stipendije od 3.150 evra je pružanje podrške talentovanim i ambicioznim ...
Beograd, 24. septembar 2024. – Kroz tradicionalni projekat „Stvaramo znanje“, kompanija Telekom Srbija u saradnji sa Ministarstvom prosvete i ove godine nastavlja da pruža podršku unapređenju digitalne pismenosti osnovaca kroz ulaganja u opremanje informatičkih kabineta ...
Brend „Clipsy“ kompanije PepsiCo, u saradnji sa evropskom organizacijom Propulsion i uz podršku Ministarstva informisanja i telekomunikacija, lansirao je kampanju „Pokaži rispekt – reaguj na hejt“, koja za cilj ima povećanje bezbednosti dece u digitalnom ...
CSR & ESG forum okupio je eksperte za održivi razvoj i društveno odgovorno poslovanje koji su predstavili aktuelna rešenja i trendove iz ovih oblasti, dok je naglasak bio na temi različitosti i inkluzije. Odgovornost da sve ...
Učesnici edukativnog programa „Sustainability Starter” uspešno su odslušali sva predavanja predviđena programom, a sada im predstoji i rešavanje Sustainability izazova. U timovima i uz podršku mentora iz vodećih kompanija oni brižjivo rade na rešavanju zadatih ...