Eurobank Grupa je dinamična bankarska organizacija aktivna u šest zemalja sa ukupnom aktivom od 64.0 milijardi evra i 13,595 zaposlenih. Osnovana 1990. godine, Grupa nastavlja svoj dinamičan rast stabilnim i odlučnim koracima sa fokusom na različite potrebe klijenata. Sa ukupnom mrežom od 730 ekspozitura u Grčkoj i inostranstvu, Grupa nudi bogat asortiman bankarskih i finansijskih proizvoda i usluga za stanovništvo i poslovne klijente.
Od svog osnivanja u Srbiji 2003. godine, akvizicijom Postbanke i spajanjem sa Nacionalnom štedionicom 2006. godine, Eurobank je među vodećim stranim investitorima i finasijskim institucijama u zemlji. Više od 1.300 zaposlenih, kroz poslovnu mrežu od 80 ekspozitura i 5 centara za rad sa privredom, svakodnevno pruža usluge klijentima širom zemlje i vodi računa o više od 500.000 računa pravnih i fizičkih lica. Društveno odgovorno poslovanje predstavlja integralni deo strategije Eurobank Grupe u svim zemljama u kojima posluje, i predstavlja važan segment našeg poslovanja.
Sveobuhvatni program korporativne društvene odgovornosti pod nazivom „Investiramo u evropske vrednosti”, grupisan je u 5 osnovnih oblasti kroz koje Banka kontinuirano podržava obrazovanje, zdravstvo, zaštitu životne sredine, integraciju osoba sa invaliditetom u normalne životne i radne tokove i unapređenje srpske kulture. Do danas je u ove projekte uloženo više od 4,5 miliona evra sa ciljem da se srpska zajednica i društvo podrži tamo gde je najneophodnije.
Nakon višegodišnjeg ulaganja u vrtiće i osnovne škole i zaokruženog ciklusa pomoći ovom segmentu obrazovanja, Eurobank je, u martu 2018. godine, sa istom posvećenošću započela svoj samostalni projekat ,,Škola kao nacrtana za Vas” koji za cilj ima poboljšanje uslova za rad i učenje u srednjim školama u Srbiji. Od svake transakcije koju klijenti Eurobanke izvrše humanitarnom Mastercard kreditnom karticom „Eurobank Veliko srce“ banka odvaja deo sredstava od svojih prihoda i usmerava ih u srednje škole. Ta sredstva namenjena su za opremanje i modernizaciju učionica i kabineta u srednjim ekonomskim školama, kao i za kupovinu neophodne opreme. Od samog početka, u projekat su uključeni srednjoškolci, pa je Banka raspisala konkurs za novo vizuelno rešenje/dizajn kartice na koji je stiglo više od 50 kreativnih radova učenika. Pobednički rad izabran je u aprilu 2018. godine, a pobednicu konkursa, učenicu Umetničke škole iz Niša, Banka je nagradila usavršavanjem engleskog jezika na London South Bank University. U oktobru 2018, započeto je izdavanje nove, redizajnirane ,,Eurobank Veliko srce kartice’, koju poseduje više od 12.500 korisnika. Prva Ekonomska škola iz Beograda, Ekonomska škola “Stana Milanović” iz Šapca, i Ekonomska škola “Bosa Milićević” iz Subotice su tri škole koje su dobila finansijska sredstva za realizaciju projekta.
Eurobank izuzetnu pažnju posvećuje odnosima sa klijentima, nudeći im raznovrsne proizvode i usluge. Pored standardnih proizvoda i usluga, Eurobank poseban naglasak stavlja na tzv. Specijalno kreirane proizvode kao i olakšice namenjene osetljivim kategorijama klijenata.