Lidl je danas najveći diskontni trgovinski lanac u Evropi, sa tendencijom dinamičnog rasta. Osnovno načelo i ključ uspeha je jednostavnost procesa, prema kojima se vodi celokupno poslovanje kompanije.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godini, sa ciljem da potrošači širom Srbije dožive jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu je Lidl prepoznat u svetu.
Društveno odgovorno poslovanje (CSR) je važan aspekt Lidlove korporativne filozofije. Kao kompanija koja je svesna svog uticaja na okruženje u kome posluje, održiv odnos prema resursima i održivi razvoj društva predstavljaju oličenje Lidlovog korporativnog principa društvene odgovornosti: „Na putu prema sutra“. Društvena odgovornost se u Lidlu temelji na 5 stubova odgovornosti: zaposleni, asortiman, životna sredina, društvo i poslovni partneri.
U odnosu na trenutne aktivnosti, svoju odgovornost Lidl ostvaruje brigom o životnoj sredini i zaposlenima.