OTP banka Srbija je više od četiri decenije poslovala u Srbiji kao Societe Generale, ali od septembra 2019. godine sa novim imenom postala je i važan član OTP Grupe, koja posluje u 11 zemalja sveta.
Takođe, od tada Societe Generale Osiguranje je OTP Osiguranje ADO Beograd, a Sogelease je postao OTP Leasing Srbija d.o.o.
Sa punom posvećenošću od strane 1.339 zaposlenih, pružamo kvalitetnu uslugu i raznovrsnu ponudu proizvoda našim klijentima, fizičkim i pravnim licima – velikim privatnim i državnim preduzećima, domaćim i multinacionalnim kompanijama, finansijskim institucijama, kao i sektoru malih i srednjih preduzeća, mikrobiznisu i preduzetnicima.
Naš imperativ je da korisnicima izađemo u susret tamo gde njima odgovara – u jednoj od 92 ekspoziture širom Srbije, na našoj savremenoj e-banking platformi, ili putem mobilne aplikacije.
Rast i razvoj, posvećenost klijentima i unapređenje proizvoda i usluga ostaju naš prioritet, uz snažnu podršku OTP Grupe.
Pored razvoja poslovanja, OTP banka Srbija je kroz strategiju društvene odgovornosti jednako posvećena razvoju društva i lokalne zajednice. Strateške smernice su duboko ukorenjene u korporativne vrednosti banke i primenjuju se u skladu sa prioritetima: integracija principa društvene odgovornosti u poslovne aktivnosti, odgovorno upravljanje i politika prema zaposlenima, smanjenje negativnih efekata poslovanja na životnu sredinu i doprinos lokalnoj zajednici. Principi društvene odgovornosti integrisani su u celokupno poslovanje OTP banke Srbija.
Ipak, ono što je već više od dve godine zaštitini znak ove banke je konkurs Generator, koji je u sva tri izdanja bio delimično različit, ali je svaki put dodavao novu vrednost i okupljao poslovne partnere u zajedničkoj misiji podsticanja inovacija i upotrebe digitalnih tehnologija.