UČITAVANJE

Ukucaj za pretragu

Delhaize Serbia

Delez Srbija je deo internacionalnog lanca Ahold Delhaize, u Srbiji posluje kroz formate Maxi, Tempo i Shop&Go. Na globalnom tržištu predstavlja jednu od najvećih svetskih kompanija u maloprodaji, lidera u oblasti supermarketa, internet trgovine i u segmentu održivog razvoja. Ahold Delez ima više od 375.000 zaposlenih, 22 glavna lokalna brenda u 11 zemalja koja nedeljno opslužuju više od 50 miliona kupaca. Koristeći međunarodno iskustvo u lokalnoj zajednici kompanija neguje principe prepoznavanja i vrednovanja različitosti i inkluzije, podstiče dobrobit za svih 12 720 zaposlenih i njihov profesionalni razvoj, transparentnost u komunikaciji sa dobavljačima, razvija odgovorne prakse na tržištu i u domenu zaštite životne sredine, pomaže zajednicu i realizuje projekte u oblasti prevencije sa ciljem edukacije građana i zaposlenih.

Društveno odgovorno poslovanje kompanije Delez Srbija prati ciljeve strategije održivog poslovanja Ahold Delez grupe i posebnu želju da se ostvaruje pozitivan uticaj na lokalnu zajednicu i okruženje. Sve inicijative se prilagođavaju lokalnom tržištu kroz identifikaciju problema i potreba koje se nameću za doprinos u njihovom rešavanju. Kompanija podržava realizaciju projekata koji direktno imaju za cilj poboljšanje života građana, edukaciju građana i zaposlenih, kao i uključivanje potrošača u društveno odgovorne akcije, kao i podizanje svesti kod 12.720 zaposlenih o filantropiji i solidarnosti. U planu za naredni period nalazi se jačanje svesti o odgovornom upravljanju viškovima hrane, inicijativa kao što su promocija zdravijeg načina života i zdravije ishrane, proširivanje projekta doniranja hrane, kreiranje inkluzivnog i zdravog radnog okruženja za zaposlene. Kompanija je najveći donator hrane na tržištu i zahvaljujući partnerstvu sa Bankom hrane Beograd od 2015.godine, otkako se realizuje projekat

“Pomažemo da imaju i oni koji nemaju” donirano je više od 3000 tona hrane ka više od 70 humanitarnih organizacija i više od 9000 krajnjih korisnika.

Kompanija uvodi inovacije u svaki aspekt društveno odgovornog poslovanja, poslujući na održiv način – od visokog standarda ljudskih i radnih prava, strogo kontrolisane proizvodnje svih artikala, do energetske efikasnosti, upravljanja viškovima hrane, održivost robnih marki i promocije zdravije ishrane kako među zaposlenima, tako i medju kupcima.

Briga o prirodi je sastavni deo poslovanja, od borbe sa palstikom, mera uštede električne energije, otvaranja Maksi supermarketa sa ekološkim sistemom rashlade, preko reciklaže otpada, do štedljivih kamiona i voznog parka. Sa ciljem smanjenja upotrebe, kao i podizanja svesti ljudi o štetnosti koje plastična ambalaža ima na životnu sredinu, kompanija je na globalnom nivou je potpisnik sporazuma „New Plastic Economy Global Commitment “ koji obavezuje da će do 2025. godine sva plastika u okviru privatne robne marke u potpunosti biti reciklabilna, kompostabilna ili ponovo upotrebljiva. Tako će u narednom periodu poslovanje kompanije globalno, ali i lokalnih članica, biti prilagođeno ciljevima naučne zajednice za klimatske promene, a sve sa ciljem da se pruži odgovarajući doprinost da posečna teperatura na Zemlji ne poraste preko 1,5 stepeni C.

Izveštaji o održivosti

Povezane vesti

DON’T MISS OUT!
Prijavite se na naš newsletter
budite u toku sa najsvežijim CSR aktuelnostima u Srbiji i regionu! 
Prijava
Give it a try, you can unsubscribe anytime.
close-link