Odgovor Telenora na pojavu korona virusa 2019
Podeli
Beograd, 17. mart 2020. – Telenor pažljivo prati smernice i mere koje propisuju Vlada i Ministarstvo zdravlja Srbije, kao i nadležne zdravstvene organizacije u svetu, a posebno formirana radna grupa upravlja situacijom 24 časa dnevno, navodi se u obaveštenju za javnost.
Telenor je preduzeo niz mera koje se odnose na zaposlene, kontinuitet u povezivanju ljudi, organizacija, kompanija, zdravstvenih radnika i vladinih tela čemu ostaje u potpunosti posvećen.
Zaposleni rade u dve nedeljne
smene, pri čemu jedna smena radi od kuće, dok druga radi u kancelariji, bez
međusobnih susreta i sa pojačanim higijenskim i sanitarnim merama u radnom
prostoru. Rad u kancelariji nije obavezan i može biti zamenjen radom od kuće,
posebno za roditelje.
Radnici u prodaji rade u većem broju smena, uz najveći stepen higijenskih mera
koje sun a snazi još pre izbijanja virusa u Srbiji. Prodavnice se dezinfikuju i
čiste nekoliko puta dnevno, a zaposleni stoje na dovoljnom rastojanju kako bi
se umanjio rizik od širenja zaraze. Korisnici su savetujovani da koriste
aplikaciju MojTelenor za samostalno pružanje usluga.
Telenor ostaje u potpunosti posvećen tome da se poslovanje, pružanje usluga korisnicima i saradnja sa poslovnim partnerima odvijaju neometano.