UČITAVANJE

Ukucaj za pretragu

Case Study COVID-19 Radno okruženje Tržište

Odgovor Telenora na pojavu korona virusa 2019

1 min read
Podeli

Beograd, 17. mart 2020. – Telenor pažljivo prati smernice i mere koje propisuju Vlada i Ministarstvo zdravlja Srbije, kao i nadležne zdravstvene organizacije u svetu, a posebno formirana radna grupa upravlja situacijom 24 časa dnevno, navodi se u obaveštenju za javnost.

Telenor je preduzeo niz mera koje se odnose na zaposlene, kontinuitet u povezivanju ljudi, organizacija, kompanija, zdravstvenih radnika i vladinih tela čemu ostaje u potpunosti posvećen.

Zaposleni rade u dve nedeljne smene, pri čemu jedna smena radi od kuće, dok druga radi u kancelariji, bez međusobnih susreta i sa pojačanim higijenskim i sanitarnim merama u radnom prostoru. Rad u kancelariji nije obavezan i može biti zamenjen radom od kuće, posebno za roditelje.  

Radnici u prodaji rade u većem broju smena, uz najveći stepen higijenskih mera koje sun a snazi još pre izbijanja virusa u Srbiji. Prodavnice se dezinfikuju i čiste nekoliko puta dnevno, a zaposleni stoje na dovoljnom rastojanju kako bi se umanjio rizik od širenja zaraze. Korisnici su savetujovani da koriste aplikaciju MojTelenor za samostalno pružanje usluga.

Telenor ostaje u potpunosti posvećen tome da se poslovanje, pružanje usluga korisnicima i saradnja sa poslovnim partnerima odvijaju neometano.

DON’T MISS OUT!
Prijavite se na naš newsletter
budite u toku sa najsvežijim CSR aktuelnostima u Srbiji i regionu! 
Prijava
Give it a try, you can unsubscribe anytime.
close-link