Coca-Cola i Glovo ujedinjeni u podršci SOS Dečijim selima
Podeli

Ovog Uskrsa, Coca-Cola i Glovo udružili su snage kako bi pružili podršku SOS Dečijim selima, obezbeđujući obroke za njihove korisnike.
U periodu od 1. do 21. aprila, za svaku porudžbinu preko Glovo aplikacije koja sadrži Coca-Cola proizvod (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta ili Sprite), Coca-Cola je donirala 50 dinara za korisnike SOS Dečija sela, do maksimalnog iznosa od 30.000 evra, kako bi podržala pripremu i distribuciju obroka.
SOS Dečija sela su najveća svetska organizacija koja pruža brigu, podršku i obezbeđuje stabilne odnose za decu i mlade bez roditeljskog staranja ili za one koji su u riziku da ga izgube, kako bi izrasli u najbolje verzije sebe.
Kroz ovu saradnju, Coca-Cola i Glovo imaju za cilj da obezbede potrebne obroke za korisnike SOS Dečija sela u Kraljevu, u periodu od 12 meseci.
Kompanija Coca-Cola HBC Srbija članica je mreže Forum za odgovorno poslovanje. Vodeći se krilaticom “Bolji biznis za bolje društvo”, Forum okuplja kompanije koje doprinose razvoju društva kroz principe održivog razvoja i podstiče biznis sektor da bude aktivan i pouzdan partner zajednice u kojoj posluje. Forum osnažuje kompanije da posluju u skladu sa principima održivosti, odgovornosti i etike, i kroz sinergiju resursa i znanja doprinosi sprovođenju dobrih poslovnih praksi koje donose pozitivan i merljiv društveni uticaj.