UČITAVANJE

Ukucaj za pretragu

Članice Heineken Vesti

Kad ide tura, ne ide gas: HEINEKEN Srbija podstiče odgovornu vožnju

2 min read
Podeli

Beograd, 10. jun 2025 – HEINEKEN ti je „zaključao“ auto – nemoguće?! E, moguće – upravo to se desilo posetiocima Gastrošora ovoga vikenda, i ono što je još zanimljivije: svi su reagovali veoma pozitivno. Naime, na bravama automobila pojavili su se „katanci“ sa važnim porukama, koje podsećaju vozače da ne voze ukoliko su konzumirali alkohol.

Ovu aktivnost, kompanija HEINEKEN Srbija, u saradnji sa Auto moto savezom Srbije, sprovela je u okviru svoje višegodišnje kampanje „Kad ide tura, ne ide gas“, koju je nadogradila novim, autentičnim konceptom – ZERO HERO.

ZERO HERO želi dodatno da podstakne vozače na nultu toleranciju prema izgovorima za vožnju pod dejstvom alkohola, a najbolje mesto za to upravo i jeste jedna od omiljenih lokacija za izlaske u Beogradu – Gastrošor.

Cilj ove jedinstvene inicijative jeste prepoznavanje svih vozača koje zbog odgovornog ponašanja možemo smatrati herojima jer poruka je jasna: ZERO HERO ne vozi ni kad popije samo jedno pivo.

„Putem kampanje „Kad ide tura, ne ide gas“, nastojimo da ukažemo na važnost odgovorne konzumacije  alkohola. Kako bismo široj javnosti dodatno približili koncept ZERO HERO, ilustrovali smo ga kroz najčešće izgovore vozača kada nisu „na nuli“. Naš ZERO HERO ima nula tolerancije na izgovore i ne vozi pod uticajem alkohola čak ni kad živi tu na pet minuta, ni kad je dobro jeo, ni kad nema žive duše na ulicama. Odgovornost i bezbednost su za nas prioritet bez kompromisa“, rekao je Dragan Lupšić, direktor korporativnih poslova kompanije HEINEKEN Srbija.

Ovu ideju podržali su i poznati voditelj Mladen Alvirović, glumac Slaven Došlo i  influenseri Marta Lorić i Mića Ašćerić, koji su pozvali ljubitelje piva da se, svaki put kada pomisle na neku od uobičajenih fraza, sete glavne okosnice kampanje – Kad ide tura ne ide gas, odnosno, vozim samo kad sam „na nuli“ i ni u jednom drugom slučaju.

Samo tokom prošle godine ova prepoznatljiva kampanja kompanije HEINEKEN Srbija u saradnji sa Auto moto savezom Srbije ostvarila je značajne rezultate a ključna poruka stigle je do više od četiri miliona ljudi.

Kompanija HEINEKEN Srbija jedna je od članica mreže Forum za odgovorno poslovanje. Vodeći se krilaticom “Bolji biznis za bolje društvo”, Forum okuplja kompanije koje doprinose razvoju društva kroz principe održivog razvoja i podstiče biznis sektor da bude aktivan i pouzdan partner zajednice u kojoj posluje. Forum osnažuje kompanije da posluju u skladu sa principima održivosti, odgovornosti i etike, i kroz sinergiju resursa i znanja doprinosi sprovođenju dobrih poslovnih praksi koje donose pozitivan i merljiv društveni uticaj.     

DON’T MISS OUT!
Prijavite se na naš newsletter
budite u toku sa najsvežijim CSR aktuelnostima u Srbiji i regionu! 
Prijava
Give it a try, you can unsubscribe anytime.
close-link