Apatinska pivara tokom „Ulaz“ festivala podsećala na značaj bezbedne i sigurne vožnje
Podeli
Beograd, 15. jul 2019. Apantinska pivara već dvanaest godina kroz kampanju “Kad pijem ne vozim” širom Srbije upućuje jasnu poruku – ako ste popili, ne sedajte za volan već pozovite taksi, salekajte autobus, dozovite prijatelja ili prošetajte.
Ista poruka ovih dana mogla se čuti i na „ULAZ” festivalu. U okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“, posetioci su imali priliku da kroz aktivacije testiraju brzinu i koordinaciju pokreta i svoju preciznost istovremeno se edukujući i podsećajući na značaj odgovorne konzumacije kao i rizike vožnje pod dejstvom alkohola.
Kampanja „Kad pijem ne vozim“ u saradnji sa Upravom saobraćajne policije promoviše odgovornu konzumaciju alkohola i sigurnu vožnu. Više od decenije, Apatinska pivara podiže svest o važnosti bezbedne vožnje.
Izvor: advertiser-serbia.com