UČITAVANJE

Ukucaj za pretragu

Ostalo Vesti

Apatinska pivara tokom „Ulaz“ festivala podsećala na značaj bezbedne i sigurne vožnje

1 min read
Podeli

Beograd, 15. jul 2019. Apantinska pivara već dvanaest godina kroz kampanju “Kad pijem ne vozim” širom Srbije upućuje jasnu poruku – ako ste popili, ne sedajte za volan već pozovite taksi, salekajte autobus, dozovite prijatelja ili prošetajte.

Ista poruka ovih dana mogla se čuti i na „ULAZ” festivalu. U okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“, posetioci su imali priliku da kroz aktivacije testiraju brzinu i koordinaciju pokreta i svoju preciznost istovremeno se edukujući i podsećajući na značaj odgovorne konzumacije kao i rizike vožnje pod dejstvom alkohola.

Kampanja „Kad pijem ne vozim“ u saradnji sa Upravom saobraćajne policije promoviše odgovornu konzumaciju alkohola i sigurnu vožnu. Više od decenije, Apatinska pivara podiže svest o važnosti bezbedne vožnje.

Izvor: advertiser-serbia.com

DON’T MISS OUT!
Prijavite se na naš newsletter
budite u toku sa najsvežijim CSR aktuelnostima u Srbiji i regionu! 
Prijava
Give it a try, you can unsubscribe anytime.
close-link