30 osnovnih škola u Srbiji dobilo je STEM setove za učenje kroz praksu 19.12.2024 – U okviru zajedničkog programa „Veštine za 21. vek“, koji Nelt Grupa realizuje u saradnji sa UNICEF-om i Ministarstvom prosvete Republike ...
12.12.2024. – Na ovogodišnjem – desetom, jubilarnom – konkursu „Za moj Kosjerić”, lokalna udruženja i institucije predstavili su svoje projekte iz oblasti obrazovanja, kulture, ekologije i inkluzije. Konkurs je namenjen projektima koji donose dugoročne koristi ...
9.12.2024 – Kompanija Nestlé Srbija po drugi put je organizovala konkurs za najbolje urbane baštovane, s ciljem da doprinese širenju svesti o važnosti stvaranja zelenih oaza u gradskim sredinama, koje, pored toga što oplemenjuju životni ...
Beograd, 05. decembar 2024. – Yettel je u 2023. godini dobio priznanje za lidera društvene odgovornosti u ICT sektoru na desetoj Regionalnoj konferenciji o trendovima u telekomunikacijama i medijima – Digital 2023, a istraživanje nezavisne agencije ...
Beograd, novembar 2024. – Društveno-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS, kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate. Kombinacijom outdoor oglašavanja, društvenih mreža i radio reklama, ali i saradnjom sa najvećim fakultetima ...
Beograd, 18. 11. 2024 – Donacijama vrednim gotovo 50 miliona dinara, Intesa fondacija filantropska organizacija zaokružila je prvi paket podrške zdravstvenim i obrazovnim ustanovama u našoj zemlji. U prvih šest meseci rada, uz inicijalnu donaciju ...