UČITAVANJE

Ukucaj za pretragu

Članice Filantropija Lidl Vesti

Od Lidla 3 tona hrane za najugroženije

2 min read
Podeli

Povodom 17. oktobra, Međunarodnog dana borbe protiv siromaštva, kompanija Lidl Srbija je podržala kampanju „Spasimo hranu, spasimo humanost“ Koalicije za dobročinstvo, koja za cilj ima povećanje svesti građana o problemu bacanja namirnica i nedovoljnih donacija hrane. Lidl je donirao više od 3 tone namirnica za ugroženo starije stanovništvo i dodatno je skuvao i donirao 120 obroka korisnicima podrške koju pruža organizacija Liceulice.

Kompanija Lidl Srbija već po drugi put kroz kampanju „Spasimo hranu, spasimo humanost“ pruža podršku lokalnoj zajednici.Donirano je više od 3 tone namirnica Centru za medijsku transparentnost i društvenu odgovornost koji, zajedno sa Ženskim solidarnim frontom, sprovode distribuciju namirnica krajnjim korisnicima u Vranju.

Dodatno, za Međunarodni dan borbe protiv siromaštva, Lidl je zajedno sa Koalicijom za dobročinstvo koju čine Fondacija “Ana i Vlade Divac”, Trag fondacija, Catalyst Balkans, SMART Kolektiv, Srpski filantropski forum, Forum za odgovorno poslovanje i Privredna komora Srbije, bio domaćin i na događaju na kojem je od Lidlovih proizvoda pripremljeno i 120 potpunih obroka za sve one koji su različitim putevima dospeli na marginu društva, u izolaciju, siromaštvo i egzistencijalnu neizvesnost. Učestvovali su pored domaćina i predstavnici medija, zajedno sa predstavnicima partnerskih organizacija koje su podržale kampanju.

Današnja akcija koju smo organizovali u saradnji sa Lidlom, i na kojoj se beskrajno zahvaljujemo, direktno pokazuje ono što kroz kampanju “Spasimo hranu, spasimo humanost” želimo da postignemo – a to je saradnja civilnog, korporativnog i medijskog sektora i građana, u ovom slučaju novinara, sa ciljem povećanja donacija hrane za najugroženije, kojih je prema poslednjim procenama 446.000 u Srbiji. Iako se ova akcija organizuje u Beogradu, značajne količine hrane koju prikupimo sa partnerima se distribuiraju širom zemlje, uključujući i donaciju 200 paketa hrane građanima Vranja koju je Lidl obezbedio sa svojim zaposlenima“, rekao je Željko Mitkovski, menadžer projekta u Fondaciji Ana i Vlade Divac ispred Koalicije za dobročinstvo.

Podsećamo da sve kompanije, građani i mediji još uvek mogu da se uključe u kampanju i podrže je na mnogobrojne načine. Više informacija na www.spasimohranu.rs.

Kompanija LIDL jedna je od članica Foruma za odgovorno poslovanje. Vodeći se krilaticom “Bolji biznis za bolje društvo, Forum za odgovorno poslovanje okuplja kompanije koje doprinose razvoju društva kroz principe održivog razvoja i podstiče biznis sektor da bude aktivan i pouzdan partner zajednice u kojoj posluje. Forum osnažuje kompanije da posluju u skladu sa principima održivosti, odgovornosti i etike, i kroz sinergiju resursa i znanja doprinosi sprovođenju dobrih poslovnih praksi koje donose pozitivan i merljiv društveni uticaj. Članice Foruma za odgovorno poslovanje su: A1, Atlantic grupa, Bambi, Banca Intesa, Belgrade Airport, Bosis, B92, Coca-Cola HBC Srbija, Delhaize Serbia, Delta Holding, Direct Media, Elixir group, Erste Bank, Eurobank Direktna, Gecić law, Lidl Srbija, Manpower Group, Moravacem, Nelt Co, Nestlé Adriatic S, Nordeus, OTP Banka, PepsiCo, Represent Communications, Telekom Srbija, Yettel, TITAN Cementara Kosjerić, UniCredit Bank. 

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

DON’T MISS OUT!
Prijavite se na naš newsletter
budite u toku sa najsvežijim CSR aktuelnostima u Srbiji i regionu! 
Prijava
Give it a try, you can unsubscribe anytime.
close-link