Nova kampanja DM Creative “HIV je etiketa” edukuje javnost
Podeli
Nova kampanja DM Creative “HIV je etiketa” edukuje javnost
Organizacija Potent u partnerstvu sa agencijama Direct Media i Fusion communications, pokrenula je kampanju pod nazivom “Hiv je etiketa”. Cilj kampanje je osvešćivanje ljudi o HIV virusu i sprečavanje diskriminacije prema HIV zaraženima.
Kampanja “HIV je etiketa” ima za cilj da podseti javnost, kojoj je poslednjih nekoliko godina pažnja bila usmerena na pandemiju covid virusa, na brojne ljude oko nas koji su zaraženi HIV virusom. “Usled pandemije koja je uzbunila javnost širom sveta, malo ko i razmišlja o tome koliko ljudi oko nas je zaraženo HIV virusom, kako se oni osećaju, kako se drugi ophode prema njima, da li mi kao društvo dovoljno poznajemo sve aspekte života sa ovim virusom…Pogotovo što, uprkos stalnim naporima da se podigne svest u javnosti o ovoj bolest, čini se da neznanje i predrasude još ‘vode glavnu reč’” – saopšili su organizatori kampanje.
Kampanja „HIV je etiketa“inspirisana je ličnim pričama i nastala je sa ciljem da vrati fokus na ovu važnu temu, kao i da podstakne javnost se edukuje o ovoj temi.
“Cilj kampanje je da podignemo svest o problemima sa kojima se susreću ljudi koji su pozitivni, da osvestimo da je život sa HIV virusom moguć i normalan, kao i da pozovemo širu javnost da poseti website potent.org.rs, da se na njemu edukuje i sazna sve relevantne i adekvatne činjenice”, kažu u ovoj organizaciji, koja inače sprovodi aktivnosti u saradnji sa Ministarstva zdravlja i Globalnim fondom za borbu protiv side, tuberkoloze i malarije.
Pored toga kako izgleda život ljudi čiji je status “pozitivan” i koliko se osećaju “obeleženo”, organizacija svakodnevno podseća na to da se savetovanje i testiranje na HIV preporučuje svim seksualno aktivnim osobama jer je to jedini način da bilo ko sazna HIV status, kao i na to da u slučaju pozitivnog rezultata testa, lečenjem može da se spreči razvoj bolesti, AIDS i smrtni ishod.
Kampanja se zasniva na prikazivanju fotografija tela mladih ljudi koji su HIV pozitivni, kako bi se skrenula pažnja da se ne razlikuju od drugih osoba.
Kampanju “HIV je etiketa” sprovodi organizacija Potent u partnerstvu sa agencijama Direct Media i Fusion communications.
Direct Media jedna je od članica Foruma za odgovorno poslovanje. Vodeći se krilaticom “Bolji biznis za bolje društvo, Forum za odgovorno poslovanje okuplja kompanije koje doprinose razvoju društva kroz principe održivog razvoja i podstiče biznis sektor da bude aktivan i pouzdan partner zajednice u kojoj posluje. Forum osnažuje kompanije da posluju u skladu sa principima održivosti, odgovornosti i etike, i kroz sinergiju resursa i znanja doprinosi sprovođenju dobrih poslovnih praksi koje donose pozitivan i merljiv društveni uticaj. Članice Foruma za odgovorno poslovanje su: A1, Atlantic grupa, Bambi, Banca Intesa, Belgrade Airport, Bosis, B92, Coca-Cola HBC Srbija, Delhaize Serbia, Delta Holding, Direct Media, Elixir group, Erste Bank, Eurobank Direktna, Gecić law, Lidl Srbija, Manpower Group, Moravacem, Nelt Co, Nestlé Adriatic S, Nordeus, OTP Banka, PepsiCo, Represent Communications, Telekom Srbija, Yettel, TITAN Cementara Kosjerić, UniCredit Bank.