Kompanije u Srbiji rade na ostvarivanju ciljeva evropskog Manifesta o DOP-u
Podeli
Beograd, 14. decembar 2015. – Na šestoj godišnjoj konferenciji o društveno odgovornom poslovanju – CSR Forumu, predstavljen je evropski Manifesto o društveno odgovornom poslovanju, o čijem značaju je govorio i Majkl Devenport, Šef delegacije Evropske unije u Srbiji. Devenport je istakao važnost društveno odgovornog poslovanja u vremenima ekonomske krize kao i neophodnost dalje posvećenosti ovom cilju.
Evropski Manifesto o društveno odgovornom poslovanju, lansiran u junu ove godine, je odgovor na izazove koje je istakla Evropska komisija u Evropskoj strategiji 2020 i podseća vlade, velika i mala preduzeća širom Evrope na neophodnost zajedničkog delovanja i preduzimanje akcije radi održivog, pametnog i inkluzivnog rasta.
Novi evropski Manifesto poziva vlade i biznis zajednicu da rade zajedno kako bi postigli tri strateška prioriteta u narednih pet godina: 1) rad na poboljšanju zapošljivosti i inkluzije, 2) stimulisanje kompanija da u partnerskom odnosu sa zajednicama, gradovima i regijama rade na razvoju i primeni novih, održivih metoda proizvodnje, potrošnje i životnih stilova, i 3) uključivanje principa transparentnosti i poštovanja ljudskih prava u osnovu svakog poslovnog delovanja.
Predstavnici kompanija članica Foruma za odgovorno poslovanje simbolično su podržali ovu inicijativu izlaskom na scenu i iskazali nameru da rade na ostvarivanju ciljeva Manifesta u Srbiji.
Konferencija CSR Forum održana je 9. decembra u Malom pozorištu „Duško Radović“. Tradicionalnu godišnju konferenciju organizovali su Forum za odgovorno poslovanje i Smart kolektiv. Konferenciju CSR Forum finansira USAID. Pokrovitelj konferencije je Coca Cola Hellenic Srbija i Crna Gora. Partneri konferencije su: Societe Generale Srbija, Vip mobile, Vojvođanska banka i kompanija Telenor. Prijatelji ovogodišnje konferencije su: Unicef, Sens mreža, Atlantic grupa, Delta Holding i Represent Communications.