METRO Šampioni humanosti 2015
Podeli
Beograd, 9. jun 2015. – Projekt “METRO Šampioni humanosti 2015” zamišljen je kao akcija koja ima za cilj da istakne značaj zajedništva, solidarnosti i humanosti. Ovom akcijom pruža se mogućnost široj javnosti da prepozna i upozna ugostitelje koji su spremni da u domenu svoje delatnosti naprave korak više, i svojim angažovanjem, požrtvovanošću i humanošću doprinesu zajednici i tako postanu primer drugima.
Priznanjem „METRO Šampion humanosti 2015“ kompanija Metro želi da istakne vrednost zajedništva. Ipak, to je nemoguće bez onih koji su svojim delovanjem postali oličje humanosti u svom okruženju. Izuzetna posvećenost – bilo da je društvena, posvećenost životnoj sredini ili sa uspešnim poslovnim konceptom – doprinosi dobrobiti zajednica. Ona može imati različite oblike: služenje lokalnoj zajednici, ponuda jedinstvenih usluga, cena, proizvoda koji doprinose dobrobiti zajednice, ukrašavanje radnje a samim tim i zajednice, podrška i sponzorisanje lokalnih događaja, demonstracija društvene odgovornosti, činjenje nečeg značajnog za ljude u nepovoljnijem položaju, prisustvovanje/organizacija lokalnih festivala ili drugih događaja, pomoć u održavanju čistoće u zajednici, restauracija istorijskih znamenitosti ili učešće u prikupljanju sredstava, davanje posebnih povlastica beskućnicima.
Svi samostalni ugostitelji koji pored vođenja sopstvenog poslovanja, vode računa i o svojoj zajednici i nesebično pružaju pomoć onda kada je potrebna, pozvani su da podele svoje priče.
Ukoliko prepoznajete šampiona humanosti u svom okruženju predložite mu da podeli svoju priču.
Ukoliko smatrate da ste baš Vi svojom izuzetnom i dugotrajnom posvećenošću pružili doprinos svojoj zajednici, nemojte oklevati da pošaljete svoju priču. Možda baš Vaša priča posluži kao inspiracija za mnoge druge humane priče koje su tek pred nama!
Kaže se da humani ljudi čine humana dela ne tražeći ništa zauzvrat. Njihova najveća nagrada je osmeh osobe kojoj pruže pomoć. Ipak, nagrada od 3000 evra očekuje šampiona humanosti prema izboru žirija.
Prijave počinju 20. maja i traju do 31. jula 2015.
Potrebno je da postavite svoju priču putem Metro zvanične Internet stranice ili facebook strane. Deset kandidata koji po izboru posetilaca sajta dobiju najviše glasova, proći će finalno ocenjivanje nezavisnog žirija koji je sastavljen od predstavnika eminentnih domaćih medija, kulinarske zajednice Srbije i menadžera kompanije METRO Cash & Carry Srbija. Konačno proglašenje pobednika održaće se sredinom septembra 2015. godine kada će ugostitelj sa najhumanijom pričom, po oceni stručnog žirija, biti nagrađen iznosom od 3.000 evra.
Preuzeto sa metro.rs.