Treći ciklus edukativnog programa „CSR praksa“ koji ima za cilj da upozna mlade sa konceptom društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja uspešno je završen. Forum za odgovorno poslovanje i Smart kolektiv pokrenuli su ovaj program ...
Kompanija Lidl u saradnji sa Nacionalnom organizacijom osoba sa invaliditetom Srbija – NOOIS., pokrenula je u oktobru projekat pod nazivom „Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta“. Ovaj projekat osmišljen je sa ciljem podizanja svesti ...
Povodom 17. oktobra, Međunarodnog dana borbe protiv siromaštva, kompanija Lidl Srbija je podržala kampanju „Spasimo hranu, spasimo humanost“ Koalicije za dobročinstvo, koja za cilj ima povećanje svesti građana o problemu bacanja namirnica i nedovoljnih donacija ...
Lidl i njegovi potrošači priključili se humanitarnoj kampanji Koalicije za dobročinstvo „Spasimo hranu, spasimo humanost“ i zajednički donirali više od 6 tona hrane Podsećamo, povodom Nacionalnog dana davanja, u oktobru, u naznačenim Lidl prodavnicama širom ...