PRIKUPLJENA SREDSTVA ZA OŠ „HRISTO BOTEV“ IZ DIMITROVGRADA
Podeli
Beograd 30. mart 2015. – Kompanija Coca-Cola organizovala je jedinstvenu kreativnu radionicu i humanitarnu aukciju u Mikser Hausu tokom koje su prikupljena sredstva
za obnavljanje sportske sale i nabavku sportske opreme za OŠ „Hristo Botev“ u Dimitrovgradu. Zaposleni, poslovni partneri i predstavnici medija udružili su snage kako bi udahnuli drugi život čuvenoj staklenoj Coca-Cola flašici koja ove godine slavi 100 godina autentičnosti i istovremeno doprineli lokalnoj zajednici.
Zahvaljujući svojim neponovljivim oblinama i originalnom obliku, ova flašica postala je globalna ikona pop kulture koja tokom celog veka svog postojanja inspiriše umetnike širom sveta. Upravo je zato kompanija Coca-Cola i kroz ovo okupljanje nadahnula ljude da upotrebljenu ambalažu iskoriste na kreativan način.
Pod vođstvom umetnika, od legendarne „kontur“ flašice napravljeni su maštoviti upotrebni i dekorativni predmeti za koje su učesnici radionice licitirali, a kompanija Coca-Cola udvostručiće sumu svih prikupljenih sredstava. Kreativna radionica i humanitarna aukcija realizovane su u saradnji sa Smart kolektivom kako bi se školarcima iz Dimitrovgrada obezbedili što bolji uslovi za bavljenje sportom i rekreacijom.
»Ovaj događaj još jedan je u nizu onih koje godinu za godinom organizujemo kako bi podstakli pozitivne promene u društvu i odužili se lokalnoj zajednici. Ovo je još jedan korak u želji da inspirišemo ljude da kreativno razmišljaju i od naizgled malih i običnih stvari stvore nešto originalno. Takođe, drago nam je što smo ovim povodom ujedinili medijske kuće, poznate ličnosti i sve naše partnere kako bi zajedno omogućili školarcima što bolje uslove za uživanje u pokretu. Kroz ovu inicijativu je ikonični oblik Coca-Cole doneo radost ne samo onima koji uživaju u ovom jedinstvenom piću, već i zajednici u kojoj poslujemo«, rekla je Milica Stefanović, predstavnica kompanije Coca-Cola.
OŠ „Hristo Botev“ u Dimitrovgradu treća je škola koja će zahvaljujući inicijativi kompanije Coca-Cola dobiti kvalitetnije uslove za bavljenje fizičkom kulturom, a u toku je i realizacija donacije Coca-Cola fondacije kroz koju će i 90 škola u Srbiji koje su oštećene u poplavama dobiti novu sportsku opremu.