UČITAVANJE

Ukucaj za pretragu

Članice Vesti

VOJVOĐANSKA BANKA OLAKŠAVA KOMUNIKACIJU GLUVIM I NAGLUVIM OSOBAMA

2 min read
Podeli

Beograd, 13. maja, 2015. godine – Vojvođanska banka je prva kompanija u Srbiji čiji su zaposleni prošli dobrovoljni program obuke za srpski znakovni jezik, kako bi u svakodnevnom radu mogli da komuniciraju i sa gluvim i nagluvim osobama.

Do sada su dobrovoljnu obuku za znakovni jezik prošli zaposleni u filijalama u Beogradu, a trenutno je u toku i obuka za zaposlene u Novom Sadu. Planom se predviđa učešće zaposlenih iz ostalih filijala Vojvođanske banke na teritoriji Srbije. U okviru prve faze posebnom oznakom su već obeležene filijale Vojvođanske banke na Voždovcu i Crvenom krstu  u Beogradu, kako bi na taj način bile prepoznatljive svojim klijentima.

Banka se na takav korak odlučila u cilju lakše komunikacije i uključivanja osoba sa oštećenim sluhom u društvene tokove, a koji će ubuduće moći samostalno i lakše da koriste sve njene usluge, kao što je otvaranje računa ili provera dozvoljenog minusa na tekućem računu.

“Prva smo kompanija koja je u Srbiji pokrenula ovaj vid dobrovoljne edukacije zaposlenih u saradnji sa KC Čukarica i preduzećem „Talking hands”, a sve  u želji da pružanje bankarskih usluga omogućimo, bez dodatne pomoći i gluvim i nagluvim osobama. Po evidenciji u Srbiji ima oko 100.000 nagluvih i 30.000 gluvih osoba, od čega samo u Beogradu živi oko 10.000 gluvih. Prepoznali smo potrebu naših gluvih i nagluvih sugrađana da im olakšamo korišćenje bankarskih usluga. Uz veliki entuzijazam naših kolega unapredili smo kvalitet pružanja usluga i iskreno verujemo da će i druge odgovorne kompanije slediti naš primer, dodala je Zorica Džida, menadžer za društveno odgovorno poslovanje Vojvođanske banke.

Vojvođanska banka je institucija sa dugom tradicijom i predstavlja jednu od najznačajnijih finansijskih ustanova u zemlji. Posvećenost društveno odgovornom poslovanju predstavlja kontinuiranu želju da se očuvaju, unaprede i promovišu socijalne, intelektualne i kulturne vrednosti društvene zajednice u kojoj banka posluje.

Krajem aprila ove godine Skupština Srbije je usvojila i Zakon o upotrebi znakovnog jezika. Taj zakon će omogućiti da se gluve osobe ravnopravno uključe u društvene tokove, a biće im omogućeno ostvarivanje prava, obaveza i pravnog interesa u postupcima pred javnim službama, u obrazovanju, kod poslodavca i u svim drugim slučajevima.

Tagovi:

Može vam se svideti

DON’T MISS OUT!
Prijavite se na naš newsletter
budite u toku sa najsvežijim CSR aktuelnostima u Srbiji i regionu! 
Prijava
Give it a try, you can unsubscribe anytime.
close-link