“Dan odgovornosti” kompanije Pernod Ricard obradovao Beograđane
Podeli
Beograd, 7. jun 2018. – Kompanija Pernod Ricard, već osam godina, na globalnom nivou sprovodi inicijativu “Dan odgovornosti”, organizujujući društveno odgovorne aktivnosti, kada se 18.500 zaposlenih širom sveta angažuje u zemljama u kojima kompanija posluje. U saradnji sa Društvom za zaštitu i proučavanje ptica Srbije, kompanija Pernod Ricard organizovala je akciju „Spasimo beogradske vrapce“.
„Ponosna sam što kompanija Pernod Ricard odgovorno ulaže u zajednicu u kojoj posluje, a ove godine, želeli smo da skrenemo pažnju javnosti na značaj očuvanja vrabaca. Svi zaposleni su učestvovali u izradi i postavljanju kućica za vrapce sa hranilicama na izabranim lokacijama, kako bi im pomogli opstanak u gradu čiji su simbol”, izjavila je Ana Zlatanović, brand menadžerka i liderka održivosti i odgovornosti u kompaniji Pernod Ricard Srbija i dodala: „Ovakvim odnosom prema društvu i lokalnoj zajednici Pernod Ricard je još jednom pokazao da svaki tržišni lider i svaka velika kompanija svojim aktivnostima daje primer ostalima kako uzajamna saradnja sa lokalnom zajednicom koristi svima, a najviše građanima koji treba da osete benefite bilo koje društveno odgovorne aktivnosti“.
„U Srbiji se gnezdi između 1.300.000-1.900.000 parova vrabaca pokućara, čija populacija već nekoliko decenija opada. Kao i u svim svetskim metropolama, i u Beogradu, razlog za smanjenje brojnosti vrabaca leži u promenama u staništu. Promena stila gradnje objekata, smanjenje broja domaćih životinja, čiju su hranu koristili vrapci, zagađenje, takmičenje sa gradskim golubovima su samo neki od razloga za pad brojnosti ove vrste. Raduju nas aktivnosti kompanija kao što je Pernod Ricard koja je prepoznala značaj očuvanja vrabaca, simbola Beograda i naših prvih komšija i podržala akciju njihove zaštite”, rekao je Slobodan Knežević, predstavnik Društva za zaštitu i proučavanje ptica Srbije.
Kompanija Pernod Ricard, daje višegodišnji doprinos društvu kroz razne akcije vezane za društveno odgovorno poslovanje, koje planira da nastavi da realizuje i u budućnosti.
Izvor: BIZLife
Foto: Promo