UČITAVANJE

Ukucaj za pretragu

Partnerstvo Tržište

Coca-Cola pauzirala oglašavanje na društvenim mrežama u znak protesta protiv govora mržnje

1 min read
Podeli

Beograd, 2. jul 2020. godine  – Coca-Cola kompanija je na globalnom nivou pauzirala oglašavanje na svim drušvenim mrežama na najmanje 30 dana kako bi ukazala na problem rastućeg govora mržnje na društvenim mrežama.  Ovo vreme kompanija će iskoristiti da preispita svoje politike oglašavanja, pozivajući kompanije u čijem su vlasništvu društvene mreže na veću odgovornost i transparentnost po ovom pitanju.

We are pausing advertising on all social media channels globally for at least 30 days. During this time, we will…

Geplaatst door The Coca-Cola Company op Dinsdag 30 juni 2020
Tagovi:

Može vam se svideti

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

DON’T MISS OUT!
Prijavite se na naš newsletter
budite u toku sa najsvežijim CSR aktuelnostima u Srbiji i regionu! 
Prijava
Give it a try, you can unsubscribe anytime.
close-link