UČITAVANJE

Ukucaj za pretragu

Članice COVID-19 Telekom Srbija Tržište

Telekom Srbija preduzima sve neophodne mere u cilju obezbeđivanja kontinuiteta poslovanja

2 min read
Podeli

Beograd, 18. mart 2020. – Povodom novonastale zdravstvene situacije u vezi sa virusom COVID-19, kompanija Telekom Srbija preduzima sve preventivne mere i operativne aktivnosti kako bi obezbedila kontinuitet poslovanja i neometano funkcionisanje servisa svim svojim korisnicima i istovremeno zaštitila svoje zaposlene, saopšteno je iz kompanije.

Neke od mera i aktivnosti koje je Telekom Srbija preduzeo u cilju zaštite zaposlenih na radu su: obustava službenih putovanja u inostranstvo, ograničen pristup stranim partnerima iz inostranstva našim poslovnim prostorijama, obustava svih većih okupljanja zaposlenih i održavanje sastanaka putem konferencijskih alata. Kao društveno odgovorna kompanija koja brine o zdravlju zaposlenih, njihovih porodica, poslovnih partnera i društva u celini, kompanija je uvela i niz dodatnih mera koje se naročito odnose na osetljive grupe zaposlenih, a sve u skladu sa preporukama nadležnog Ministarstva zdravlja i Vlade Republike Srbije. Neke od tih mera predstavljaju i rad od kuće sa alternativnih (rezervnih) lokacija uz strogu primenu mera IT bezbednosti i zaštite kako bi se obezbedio kontinuitet poslovanja u bilo kojoj situaciji.

U skladu sa implementiranim standardom ISO 22301 za upravljanje kontinuitetom poslovanja, Telekom Srbija će obezbediti funkcionisanje kritičnih servisa sa visokim nivoom raspoloživosti. Imajući u vidu da je situacija sa kojom se susrećemo bez presedana i da predstavlja izazov ne samo za nas, već i na globalnom nivou, kao i da se posledice još uvek ne mogu do kraja sagledati, obavljanje poslovnih aktivnosti će se prilagođavati novonastalim okolnostima, preporukama i odlukama usvojenim od strane nadležnih državnih organa.

Telekom Srbija će, kao odgovorna kompanija i pouzdan partner svojim korisnicima, partnerima i društvu u celini, nastaviti da ulaže napore i neophodne resurse kako bi obezbedila neometano pružanje kvalitetnih servisa. A u slučaju bilo kakvih promena u nivou pružanja usluge u pojedinim segmentima, blagovremeno će obaveštavati korisnike i javnost redovnim kanalima komunikacije.

Na našoj stranici COVID-19 možete naći vesti o akcijama koje biznis preduzima kako bi podržao borbu protiv pandemije.
Forum za odgovorno poslovanje podržava napore svih članica, i kompanija van naše mreže da podrže sve koji su pogođeni krizom. Ukoliko želite da doprinesete sadržaju stranice, saopštenja možete slati na adresu: kancelarija@odgovornoposlovanje.rs

Tagovi:

Može vam se svideti

DON’T MISS OUT!
Prijavite se na naš newsletter
budite u toku sa najsvežijim CSR aktuelnostima u Srbiji i regionu! 
Prijava
Give it a try, you can unsubscribe anytime.
close-link