„NAŠ BEOGRAD“ OKUPIO KORPORATIVNE I MEĐUNARODNE VOLONTERE DA POMOGNU ZAJEDNICI
Podeli

Beograd, 17. maj 2016. – Osma godišnja volonterska manifestacija „Naš Beograd“ održana je u subotu, 14. maja. Ambasador Sjedinjenih Američkih Država, Kajl Skat i Šef delegacije Evropske unije u Srbiji, Majkl Devenport, bili su među mnogim volonterima koji su sređivali školska dvorišta, učestvovali u inkluzivnim radionicama i družili se sa mališanima sa smetnjama u razvoju i starima na više od deset lokacija u gradu.
Manifestacija „Naš Beograd“ okupila je preko 200 volontera iz kompanija kao što su Banca Intesa, Coca-Cola Hellenic, Delta Holding, Erste Banka, Eurobanka, Mercator-S, Meris, Societe Generale Srbija, UniCredit Banka, Vojvođanska banka, Vip mobile, kao i predstavnike međunarodne zajednice, da promovišu angažovanje u zajednici, davanje i korporativno volontiranje.
„Ovo je odlična prilika da dođemo da pomognemo i damo nešto društvu. U Americi imamo običaj da kažemo da nije najvažnije ono što dobijemo u životu, već ono što drugima damo. Ovo je bila prilika da mi pomognemo onima koji su možda manje srećni od nas“ rekao je ambasador Kajl Skat. Među volonterima iz Američke ambasade bili su i zamenik šefa misije ambasade SAD, Gordon Dugud i direktorka misije Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) Aza El-Abd. Oni su se pridružili više od 50 volontera koji su pomogli da se renovira košarkaški teren i bašta Osnovne škole “Radivoj Popović” u Zemunu.
Šef Delegacije Evropske unije u Srbiji, Majkl Devenport, kao i drugi članovi Delegacije i njihovih porodica, volontirali su u Asocijaciji za decu sa invaliditetom i njihove porodice “Evo ruka”. Devenport, koji je volontirao na poslednjih pet manifestacija “Naš Beograd” je rekao: “Veoma je važno da i strane i domaće kompanije podržavaju ovakve aktivnosti. Kompanije, bez obzira na njihovu veličinu, treba da budu svesne uloge koju imaju u svojim zajednicama.”
Za poslednjih osam godina, u projektu „Naš Beograd“ učestvovalo je više od 30 kompanija i angažovalo se preko 2.700 zaposlenih da urade nešto humano za svoje okruženje i direktno doprinesu poboljšanju kvaliteta života preko 9.000 ljudi i dece. Manifestaciju „Naš Beograd“ organizovao je Smart Kolektiv i Forum za odgovorno poslovanje, uz podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID).